مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا هنوز بازیکن یوونتوس است ! مارکیزیو بر می گردد ! لیگ قهرمانان با بقیه ی رقابت ها فرق دارد

پوگبا هنوز بازیکن یوونتوس است ! مارکیزیو بر می گردد ! لیگ قهرمانان با بقیه ی رقابت ها فرق دارد

یوونتوسی ها فردا و از ساعت 16:30 در یکی دیگر از دیدار های دوستانه ی خود به مصاف تیم وستهم انگلیس خواهند رفت و الگری در این مسابقه می تواند تنی چند از بازیکنان جدید و ملی پوش خود را به بازی گیرد. سرمربی یووه در کنفرانس خبری این مسابقه گفت:

 

بدون شک آنها در شرایط بهتری نسبت به ما قرار دارند زیرا در مسابقات یورولیگ بازی کرده اند و این برتری آنها نسبت به ما می باشد. ما فردا استفن لختشتاینر را در اختیار نخواهیم داشت.

 

او در ادامه گفت:

 

مدت زمان نسبتا زیادی از تمرینات می گذرد ولی ما نتوانسته ایم تمرینات زیادی را با تمامی بازیکنان سپری کنیم. برخی بازیکنان یک ماه کار کرده اند و بقیه فقط 10 روز و ما فقط چند تمرین گروهی را با هم برگزار کردیم و بقیه آنها به صورت انفرادی بودند.

 

او افزود:

 

ما از همه نظر بهتر شده ایم و شکی در این نیست اما این به این معنی نیست که از همین الان اسکودتو را در جیب داریم، خیلی کمتر در مورد لیگ قهرمانان هم قطعا اینگونه نیست.

 

سرمربی موفق یوونتوس در ادامه به حضور ایگوایین در ترکیب تیم اشاره کرد و گفت:

 

او فردا اولین بازی خود را برای یوونتوس انجام خواهد داد و البته برای دقایقی به میدان خواهد رفت. یوونتوس بازار فوق العاده ای داشته و 5 بازیکن عالی را خریداری کرده است.

 

مربی در بخش بعدی صحبت هایش گفت:

 

ما نیاز داریم که از قدرتمان آگاه باشیم ولی بالاتر از آن باید تواضع داشته باشیم زیرا برای قهرمان شدن ضروری است. باید وقتی به ماه مارس می رسیم هنوز در همه مسابقات در حال رقابت باشیم و برای پیروزی بجنگیم و تلاش کنیم.

 

الگری به بازیکنان جدید تیم اشاره کرد و گفت:

 

اما نباید فراموش کرد که وارد کردن 5 بازیکن به ترکیب تیم کار راحتی نیست، آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به بازیکنایی که در اختیار داشتیم دارند و هنور شناخت کافی از هم ندارند. این فصل باید سریع تر عمل کنیم تا همانند فصل قبل 10 بازی را از ما نگیرد، هر چند که ما سوپر کاپ را به دست آورده ایم.

 

مربی به سیستم های جدید تیم پرداخت و گفت:

 

آلوز و لختشتاینر با یکدیگر جفت شده اند تا ببینیم می توانیم 3 یا 4 دفاعه بازی کنیم. پیانیچ می تواند جلوی مدافعان نیز بازی کند ولی من اعتقاد دارم که در پست قبلیش توانایی های بیشتری دارد و او همیشه باید در قلب زمین باشد. پیاکا جوان است و با توانایی های خیلی زیاد و او می تواند بازیساز یا وینگر بازی کند و از او استفاده کنیم. بن عطیه را همه به خوبی میشناسید زیرا در سری آ بازی کرده و ایگوایین نیز فصل پیش آقای گل شد و و در کنار مانزوکیچ و دیبالا و زازا و پیاکا خط حمله قدرتمندی را تشکیل می دهند.

 

الگری به پوگبا و مورینیو نیز اشاره کرد:

 

این درست و جوانمردانه است که مورینیو تا زمانی که پوگبا بازیکن یوونتوس است، در موردش صحبت نکند، من برای فردا پوگبا را دعوت کرده ام و دوشنبه هم در وینوو حاضر می شود. صحبتی هم در مورد جانشین او نیست زیرا او هنوز بازیکن یوونتوس است.

 

او به ترکیب فردای تیم نیز پرداخت:

 

فردا با 4 دفاع بازی خواهیم کرد. بوفون ― الوز ― بن عطیه ― روگانی ― ساندرو ― لمینا ― پیانیچ ― اساموا ― پریرا ― دیبالا ― مانژوکیچ.

 

الگری به بازیکن محبوب هواداران نیز اشاره کرد و در مورد مارکیزیو گفت:

 

او در حال حاضر کار با توپ و دویدن را آغاز کرده است. من فکر می کنم زمان ریکاوری او در ماه اکتبر باشد. تفاوت زیادی است میان اول اکتبر و آخر اکتبر، 30 روز فاصله است و می توان گفت اواسط اکتبر.

 

او در ادامه گفت:

 

همانطور که همیشه گفته ام و از زمانی که به یوونتوس رسیدم، لیگ قهرمانان جدا از بقیه رقابت ها است، این طبیعی است که وقتی تیم به چنین سطح تکنیکی می رسد، شانس بیشتری برای جنگیدن در لیگ قهرمانان را داریم. لیگ قهرمانان در مارس مشخص می شود و در آن زمان باید در بالاترین سطح از نظر روحی و روانی و همچنین فیزیکی باشیم، اما به کمی شانس هم نیاز داریم زیرا اگر روز قبل از بازی 4 بازیکن بیمار شوند، در آن صورت 4 بازیکن کمتر برای لیگ قهرمانان داریم. وقتی در یک دیدار خانگی و خارج از خانه در لیگ قهرمانان بازی می کنید زمانی برای فراهم کردم اتفاقات تاثیر گذار ندارید.

 

وی افزود:

 

یوونتوس همیشه برای بهترین ها هدف گذاری می کند زیرا ما جاه طلب هستیم تا سطح انتظارات را بالا برده و به اهداف بالاتری برسیم. مثل همین یک سال و نیم پیش که یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان بازی کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: